ГАРАНТІЯ ТА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

  Обладнання приймається в ремонт за наявності акта із заявленими дефектами і лише у чистому вигляді!
  При надходженні виробів у ремонт без проведеного ТО - буде зроблено їх повернення у такому ж вигляді! 
  Підприємство-виробник не несе відповідальності за зовнішні дефекти та пошкодження, які не вказані в акті приймання.
Обладнання приймається як у гарантійний, так і не гарантійний ремонт.
Гарантійний термін експлуатації сповіщувача – 36 місяців з моменту введення в експлуатацію, але не більше 42 місяців від дня відвантаження підприємством-виробником. Термін проведення гарантійних робіт становить 14 діб (за наявності необхідних комплектуючих), включаючи послуги з діагностики.
Підприємство-виробник має право відмовити у гарантійному ремонті обладнання при виявленні неналежних умов зберігання та експлуатації обладнання, а також при виході обладнання з ладу з вини замовника.
За негарантійними випадками терміни проведення діагностики можуть становити до 21 робочого дня.
Після отримання результатів діагностики Замовник зобов'язується погодити з Підприємством-виробником вартість та терміни ремонту.
Термін проведення ремонтних робіт з післягарантійних випадків може становити 42 дні.
Замовнику може бути відмовлено у проведенні післягарантійного ремонту внаслідок відсутності або неможливості придбання комплектуючих та їх високої вартості (нерентабельності) ремонту.
У разі відмови Замовника від проведення ремонтних робіт, у тому числі щодо випадків, які за результатами діагностики визнані не гарантійними, Замовник зобов'язується сплатити послуги з діагностики відповідно до кошторису.
Видача обладнання провадиться лише після отримання оплати за проведені роботи (за винятком гарантійних випадків).
Замовник зобов'язується забрати обладнання у Підприємства-виробника протягом 5 (п'яти) робочих днів після повідомлення про готовність обладнання до видачі.


  Перед відправкою обладнання Замовник зобов'язаний письмово докладно описати суть дефекту, можливі причини його виникнення, дії, що передували його виникненню. Також необхідно вказати контактні дані Замовника (назва організації, поштова адреса або відділення доставки, П.І.Б. контактної особи, телефон) для зв'язку з нею у разі виникнення питань у Підприємства-виробника. Письмовий опис заявлених дефектів разом з контактними даними (завантажити приклад) вкладається в пакувальну тару з обладнанням.

Устаткування з описом несправностей
необхідно надіслати за такими контактними даними:

Нова пошта:   м. Харків, склад №127
   Отримувач:   ТОВ "ПРОЕКТ АО"
      Телефон:   +38096 2525225

06 лютого 2024 р.
ТОВ "ПРОЕКТ АО" 2006-2024 © Всі права захищені.
ЗАВАНТАЖИТИ